Mine favoritter fra Estēe Lauder!

Reklame | Estēe Lauder

Jeg har vært så heldig og fått muligheten til å teste disse produktene noe som passer meg helt perfekt – jeg elsker sminke. Har jeg en dag der jeg har god tid så bruker jeg laaang tid på badet der jeg står å duller i evigheter.

Produktene jeg fikk er disse her:

Ååå, kjempe fornøyd! Selv om disse produktene er sponset og at jeg har fått de i samarbeid med bloggen så må jeg ærlig si at jeg ELSKER de, for noen gode produkter! Holdbarheten holder hele dagen både med foundation og leppestift noe som er et stort pluss fra meg!

Har dere prøvd noen av disse produktene? Om ikke så anbefaler jeg dere virkelig å prøve de!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg