Shine bright like a diamond

God mandag <3 For en liten stund siden leverte jeg inne denne skatten. Den trengte seg en liten shinings og nå var ringen ferdig.  Åå, som jeg har savnet og hatt den på fingeren. For tre år siden fridde Håvard til meg med denne nydeligheten og hver dag siden den dagen har jeg hatt den på fingeren ( utenom når jeg var på trening ), men ellers. Jeg anbefaler alle å ta vare på ringene sine og pusse de hvert andre – tredje år! De blir så god som ny og er så verdt det. 

– Leave a little sparkle everywhere you go –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg