7 måneder til bryllup!

God kveld skjønninger! <3

I dag blir det litt bryllupsnakk på bloggen. Det er faktisk bare 7 måneder til den store dagen. Herlighet så tiden flyr. Jeg kjenner at tiden går litt i fra meg. I løpet av desember må jeg ha bestemt meg for hvilke kjole jeg skal ha. Jeg har vært å prøvd i to forskjellige salonger og ingen av de hadde drømmekjolen – blir helt stresset. Må nok ta meg en tur til, de har nok fått noe nytt siden sist jeg var der – selv om det bare er en måned siden. Jeg hater at jeg er så kresen, kunne ønske at jeg ikke hadde så store forventninger. Dessverre er jeg en av de som har gledet seg til dette hele livet. Første kjolen jeg skikkelig falt for, var kjolen til Kate Hudson i filmen Bride Wars – altså den er noe av det nydeligste jeg har sett. Nå er den fortsatt fin, men ikke drømmekjolen.Forventningen er at jeg får den samme følelsen når jeg tar på meg en kjole som da jeg så henne i sin.

Fremover blir tiden brukt på brudekjole-jakt. Det blir blir en spennende reise. Håper at den plutselig dukker opp!

Jeg tar gjerne i mot tips om brudesalonger! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg