Tilbake til hverdagen

Hei dere <3

Etter mange uker med sykdom er det godt å være tilbake til rutiner. Først hadde jeg mine to uker, også var det ungene sin tur – denne gangen hadde de hver sin uke så det føltes som at sykdomsperioden aldri tok slutt.

Nå er det tilbake til rutiner og det er kjempe deilig – trening og diett er på plass og jeg ser frem til en ny uke med nye planer. Denne uken reiser Håvard vekk så det blir bare meg og mine skjønne – men tredemøllen står klar til nye økter, etter ungene er lagt. Helt gull og kunne trene hjemme også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg