SUMMER OUTFIT

Hei mine skjønne <3

Nyter de siste feriedagene med sol og sommerkjole. Løs og luftig – perfekt for dager som dette. Kjolen har ingen passform men stoffet er fantastisk å gå med. Blomster på klær er alltid noe som representerer sommer i mine øyne. Jeg er ganske enkel i klesstilen til vanlig men om sommeren så er knæsje farger og forskjellige print bare et pluss. Det er rart det der. Men gøy å variere på antrekkene fra de forskjellige årstidene også!

FLOWER POWER

//kjole – wish//

Etter en lang dag med mye gøy så ser jeg frem til å sitte meg ned i sofaen å se på serie. Har allerede kommet til slutten på sesong to på bare to uker – uff. Men det er da det er deilig med feriemodus. Lange kvelder og sene morgener. Heldigvis for meg så har jeg unger som er like glad i å sove som moren sin, så da er det innenfor. Om dere ønsker en nye serie å følge med på så kan jeg anbefale Arrow på Netflix.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg