Healthy and Delicious

Reklame | Havfrisk AS

Nå som Håvard har startet sin egen fiskebil har vi rikelig med sjømat i hus, noe som passer meg helt perfekt. Han selger førsteklasses produkter så bedre kvalitet finnes det ikke. Jeg gleder meg til å lage og smake på nye ting. Når det kommer til sjømat så spiser jeg alt – til det jeg har smakt til nå i hvert fall. Det er så friskt og deilig. Hadde det vært opp til meg så kunne jeg gjerne spist det hver dag. Det finnes utallige metoder å lage sjømat på, så jeg kan ikke annet enn å glede meg til å eksperimentere på kjøkkenet.

Til middag i dag laget jeg Torskefilet med potet og grønnsaker. Jeg krydret fisken med salt og pepper og la den i en ildfast form og hadde den i ovnen i 20 minutter. Enkelt og greit men utrolig godt. Litt skryt til meg selv men har faktisk aldri smakt en så god torsk før. Man betaler for kvalitet – det skal sies.

Love yourself enough to live a healthy lifestyle

Om dere bor i Bergen og omegn så er det bare å ta kontakt. Så får dere mulighet til å kjøpe direkte av han på stand eller få gratis levering hjem. Havfrisk AS heter firmaet og jeg kan ikke annet enn å glede meg på hans vegne.

HER er Facebooksiden hans om det er interessant. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg