DANIEL WELLINGTON CLASSIC BAYSWATER

Reklame | Daneil Wellington

Daniel Wellington er en av mine favoritt klokker. Jeg har hatt en del samarbeid med de, så har fått en ganske fin samling. Jeg har alt i fra elegante klokker som passer til festligheter eller jobb og de som passer til mer hverdagslig antrekk.

En av nyhetene til Daniel Wellington er Classic Bayswater klokken er mørkeblå med sølv detaljer. Utrolig lekker. Jeg har størrelse 40 mm. Alltid gøy å variere på utseende. Det som er så gøy med denne fargen er at samboer min har blitt ganske glad i den så han låner den ganske ofte. Klokken passer fint til begge kjønn.

Så heldig som jeg er har jeg fått lov å gi dere 15 % avslag på hvilke som helst produkt du måtte ønske fra Daniel Wellington. Rabattkoden er: AMYKLEBUST De har utrolig mye fint, så det er bare å ta en tur innom siden. Koden varer helt til 31 august.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg