ALAN WALKER OG KYGO KONSERT!

God morgen <3

Den siste uken har jeg ikke vært i form, så jeg har lagt meg tidlig og stått opp tidlig for å gå på jobb. Halspastiller og smertestillende har vært min bestevenn. Heldigvis er formen blitt bedre – så i dag hadde jeg litt ekstra energi og hadde en plan om å gå på trening. Alarmen ringte litt over 05 – og jeg skulle begynne 05.30 men så våknet en liten tass og sa han var redd. Stakkar – regnet slo i vinduet hans. Da fikk jeg dårlig samvittighet og tok han inn til meg og lå han inn på rommet vårt. Jeg begynner klokken 07 om dagene så da rakk jeg ikke trening men da får jeg gjøre det i kveld.

Til helgen har vi barnefri helg og da skal vi på konsert fredag OG lørdag – herlighet, hehe. Lenge siden vi har hatt en helg sammen. MEN vi skal hente ungene tidlig lørdag fra farmoren og levere de til mormoren før vi har helt fri. Jeg har aldri vært på konsert før, så det er noe jeg virkelig gleder meg til og spesielt de to jeg skal på til helgen. Sangene går på repeat daglig, i bilen, hjemme og på trening! Alan Walker og Kygo er så flink – hadde vært kult om de hadde gjort noe sammen – er lov å drømme! Før konserten skal vi ut å spise middag også avslutter vi kvelden med et hotellopphold. Viktig å unne seg litt ekstra når man kan.

//Topp -Message // Bukse – Message//

6 kommentarer

Siste innlegg