CLASSIC ROSELYN

Reklame | Daniel Wellington

Hei mine skjønne <3

Her er en av nyhetene til Daniel Wellington. Classic Roselyn – elegant med fantastisk fine detaljer i rosengull og den klassiske NATO-reim i rubinrød. På de andre klokkene har jeg størrelse 32 mm men denne gangen ønsket jeg å prøve str 40 mm. Jeg har en ganske liten arm så man ser uret ganske godt. Dette er en klokken som virkelig skiller seg ut i samlingen min. Jeg er utrolig glad i fargen. Varm og fargerik. Jeg gleder meg til å bruke den sammen med høst-antrekkene mine. Klokken finner du HER

 

Så heldig som jeg er har jeg fått lov å gi dere 15 % avslag på hvilke som helst produkt du måtte ønske fra Daniel Wellington. Rabattkoden er: AMYKLEBUST De har utrolig mye fint, så det er bare å ta en tur innom siden. Koden varer helt til 31 august.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg