IRONMAN i Mallorca

God kveld <3

I dag var det tidlig opp for å få med oss Ironman. Klokken 07:55 startet de og da var det først svømming, så sykling og avsluttet med løping. Herlighet for noen spreke mennesker! Det var en kjempegøy opplevelse å få være tilskuer. Man blir både motivert og inspirert! Vi satt på tribunen og fikk med oss de første som kom i mål før vi tok turen ned på stranden. Det var vindstille på formiddagen men begynte å blåse litt på ettermiddagen. Da tok jeg meg en liten treningsøkt. Det måtte til etter å ha sett hvor mange flinke deltakere som var med. Jeg ble litt stolt av meg selv, da jeg klarte å øke i vekt på flere av øvelsene. Det hjelper på med en dose trenings-inspirasjon.

Nå er ungene i seng så da blir det en rolig kveld på balkongen og nyte havutsikten. Ønsker dere en fin kveld videre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg