Me and you !

 

God fredag <3

For litt over en uke siden var det Adriana sin tur å operere vekk mandler og polypper. Vi har snakket mye om operasjonen i forkant og sett daglig på « Klart jeg kan « på Nrk3 Super. Det anbefales til alle som skal gjennom det samme. Adriana har virkelig gledet seg.

Det har vært mye mor og datter tid. Jeg er kanskje en av de som bekymrer seg for mye – så hun og Håvard har byttet soveplass for en periode. Blødninger er noe jeg er redd for i etterkant så liker å ha kontroll på henne. Hun har det veldig fint og alt har gått kjempefint. Jeg håper og har virkelig troen på at dette går rett vei. Nå tar vi en dag om gangen så gleder jeg meg til de to ukene er overstått.

Det har vært mye rolige aktiviteter inne – så i dag var det deilig med frisk luft. Et nydelig vær med fine omgivelser.

Jeg ønsker dere en fin helg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg