Påske-idyll

God morgen <3

Denne påsken har vært helt nydelig.
Første dagen på hytten var det bare meg og Håvard. Vi våknet til fuglesang og spiste en skikkelig påske- frokost ute på terrassen. Mm, det var deilig. Når vi var ferdig å spise tok vi på oss trenings-klærne og gikk oss en tur på fjellet. Det var ikke en lang tur men vi hadde lyst å se utsikten fra toppen, så vi fant en liten fjelltopp i nærheten. Etter turen kjørte vi til mamma og hentet ungene. Vi skulle tilbringe hele påsken på hytten. Fredagen kom svigermor og min svigerinne og på lørdag kom mamma og lillebroren min og på søndag kom min yngste lillebror og kjæresten og på mandagen kom en vennegjeng med ungene. Alt i alt en fantastisk påske! Det har vært mye god mat, latter, sol og varmegrader og fått masse tid med mine nære og kjære! <3

 

Håper dere hadde en fin påske <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg