Sunwing Alcudia Beach

God kveld skjønne dere <3

Ungene er lagt og jeg sitter i sofaen med et deilig pledd å ser på bilder av hotellet vi skal på.
Vi reiser om litt over en måned til Mallorca. Jeg har aldri vært der før så jeg gleder meg enormt.
Hotellet vi skal på heter Sunwing Alcudia Beach og ligger på stranden – døøøds deilig. Jeg er en jente som foretrekker strand foran basseng, så det kunne ikke blitt bedre.

Mine skjønne små er Lollo og Bernie frelst, så det er det eneste de snakker om for tiden – både i barnehagen og hjemme. Det er kjekt å se at de gleder seg så mye.

Passene er klare så det slipper vi å tenke på denne gangen. Vi reiste i oktober med hele familien min så da ordnet vi alt da – lykke. Koffertene står i gangen og gleder seg til å bli pakket, hehee. Jeg teller sakte men sikkert ned til denne ferien. Vi blir vekke i 2 uker, kunne gjerne tenkt meg tre – men det får bli neste gang. Greit å prøve hotellet først så vet vi hva vi kommer til.


– Bildene er lånt fra Google.

Om dere har noen restauranter og anbefale eller annet vi må prøve når vi først er her –  så kommenter gjerne <3

Ønsker dere en kjempefin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg