Trening er terapi for sjelen

 

Hei skjønne dere <3

 

Det er en stund siden jeg sa at jeg ønsket å dele resultater etter trening og diett med coachen min Ida. Det har vært så mye sykdom den siste tiden at treningen ble lagt på hyllen den perioden og mat ble nesten ikke spist. Jeg hadde to uker med kraftig luftveisinfeksjon, mine to hadde en uke med det samme også var vi en uke frisk før omgangssyke- runden begynte. Det er til å bli gal av. Kan ikke huske sist vi var så mye syk på en så kort periode. Nå er vi endelig friske alle man alle og treningen er på skinner igjen. Ida har vært en god støttespiller oppi det hele, så jeg gleder meg til fortsettelsen med henne. Hun er utrolig dyktig og en god motivator.

Trening er terapi for sjelen. Det har vært mye tanker og uro i kroppen i det siste som sikkert har svekket immunforsvaret på mange områder. Når jeg får tid til å trene så klarer jeg å koble helt ut, finne meg selv og fokusere på mine mål. Jeg trengte en ny utfordring og da ble Stoltzen svaret. Herlighet så gøy, tungt og stjerner som surret rundt hodet mitt – blod, svett og tårer er virkelig noe du får kjenne på her. Jeg syntes turen var så gøy at jeg gikk den to ganger på rad. Det var tungt – en helt annerledes treningsøkt er jeg normalt er vandt til. Dette er en skikkelig elsk-hat opplevelse. Den følelsen når du kommer på toppen er ubeskrivelig. Da glemmer du alt av smerte! Jeg gleder meg til å dele resultater med dere fremover og krysser fingrer for at det går veien denne gangen. Syden er rett rundt hjørnet så kan ikke annet enn å gi det siste jeg har.

 

 

Dream what you want to dream.
Go where you want to go
Be what you want to be
Because you have only one life and chance to to all.
– Google

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg