Tusen takk

God kveld skjønne dere <3

 

Tuusen takk for alle gratulasjoner! Dere er helt fantastisk <3 Vi gleder oss masse – vi er i en spennende periode og mye planlegging. Jeg gleder meg til å dele prosessen med dere.

 

Det har vært en travel uke. Håvard har vært på reise-jobb og det er aldri sunt for mitt hodet. Plutselig dukket det opp en melding i innboksen angående et hus som ligger i et fantastisk nabolag – en plass vi virkelig har lyst å bo. Så da var det å ringe til Håvard å spørre om han kunne sjekke linken på meldingen. Hehe – det er så gale! Vi kontaktet banken og megler for visning også måtte vi også få en annen megler til å ta en takst på huset vårt. For en prosess – på bare 4 dager. Stakkar Håvard som er sammen med et gale-hodet som meg, men samtidig er vi begge veldig spontane – så det ble et spennende eventyr. Dessverre for oss var vi litt for treig og selger hadde lyst å selge med en gang – så det ble ingen hus denne gang. Nå er i hvert fall huset vårt klart om vi skal selge – så da er det bare å holde øynene åpent for nye hus i området. Det hadde vært fantastisk med et nytt sted å bo før bryllupet.

Nå vil jeg ønske dere en fin kveld og nyyt fridagen i morgen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg