Vacation

Et lite hei fra Mallorca,

Nå har vi allerede vært her en uke og resten av familien er reist hjem. Det er litt rart men samtidig deilig å tenke på at vi skal være her en uke til. Vi har hatt det helt fantastisk. En kjempefin gjeng  og gleder oss allerede til neste tur! Det har vært mye bading, trening og mat. En ferie som virkelig var etterlengtet. Jeg skal oppdatere litt oftere enn det jeg har gjort til nå – men har vært så deilig å legge vekk telefonen i ferien og bare fokusere på meg selv og familien min. Det trengs både for meg og de.

I morgen er det Iron Man så da skal vi inn til byen. Vi bor bare 7 min unna så vi gleder oss til å få med oss det. Nå vil jeg ønske dere en god natt. Så skal jeg legge ut en liten oppdatering på kveldene fremover.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg