VI SKAL GIFTE OSS!

Hei skjønne dere! <3

Dette er en dag jeg har gledet meg til hele livet og nå skjer det. Jeg skal gifte meg. Jeg skal få være prinsesse for en dag.
Dette blir fantastisk. Etter snart 10 år i forhold og seks år med ring på fingeren –  blir bryllupet til virkelighet.
Vi skal bli mann og kone.  Datoen er satt og bryllupet blir sommeren 2020.
Det har vært seks lange år med oppturer og nedturer i familien som gjør at vi ikke har vært klar for bryllup før nå.
Vi har fått to nydelige unger og mistet tre fantastiske mennesker i livet som sto oss nær. Vi har lært at så lenge vi har hverandre så klarer vi alt.
Vi har alltid snakket om å ha bryllupet vårt utenlands men med en så stor familie – har vi valgt å heller ha bryllupet hjemme.
Vi skal gifte oss på Panorama Hotell på Marstein. Grunnen er ganske enkel – er helt nydelig der også får vi muligheten til å ha vielsen utendørs og at de som ønsker kan overnatte å spise felles frokost med oss dagen etter. Åå, jeg gleder meg slik-  smiler fra øret til øret når jeg skriver dette innlegget.
Jeg gleder meg til å oppdatere dere, blir mye planlegging fremover.

Her er et lite bildedryss fra hvor bryllupet skal være.

Jeg var her for noen år siden og blogget om hotellet og det var da vi bestemte oss for å ha det her.
Helt nydelig. Jeg gleder meg til å si mitt ja til drømmemannen min her.

2 kommentarer
    1. Gleder meg så utrolig mye på Håvard og deg skjønne Anna sine vegne😍❤️❤️Stolt av å ha deg som min sv datter❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg